BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 23, 2010

Sabtu; 24/10/2010

Hari ni dah hari sabtu. actually ada beberapa hari yg saya x masukkan dalam diari. sbb menunya asyik sama jek. boring pulak.Hari ni kira ok la..baru beli stok2 makanan yg agak berkhasiat. Hari Jumaat baru ni aku gi mines beli buku tajuk"The Fertility Diet" ok la untuk orang yg gila diet macam aku..& dalam masa yang sama tengah planning nak tambah anak. Nasib baik aku x buat diet cara atkins.Rupa-rupanya diet atkins ni x elok sangat untuk jangka panjang. Dalam buku yg aku beli ni, ada kata diet dengan cara makan daging boleh menyebabkan infertility. maknanya susah nak dapat anak bila diet cara ni..kurus memang la boleh kurus. tapi kalau dah sampai susah nak mengandung..ha...payah ni..so, seelok-eloknya makan makanan bersayur, kekacang, susu & kalau boleh jadikan ikan sebagai lauk. ok la..sekarang, dalam peti sejuk rumah aku dah penuh dengan sayur-sayur, buah-buahan & juga susu.x lupa juga roti gandum penuh & bijirin..

So, nanti korang tengok la aku leh kurus + mengandung x dalam masa terdekat ni..kalau menjadi, korang boleh le apply kat diri korang masing-masing.

Perut aku dah kurang sket nampak buncitnye..alhamdulillah. Dah lama aku impikan perut yg agak kempis ni..hehehe..berkat Diet makan & Jamu mak dara..bagus..bagus..target nak kempis dalam masa sebulan ni..

Menu Hari ni :
Breakfast : Bijirin+susu
Lunch : Nasi sesenduk+ kangkung 2 ikat + Ikan masak asam pedas
Malam : Bijirin +susu

0 comments: