BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 17, 2010

Rabu; 17/11/2010

Selamat Hari Raya Aidiladha..Walaupun cuti, aku x leh balik kampung huhuhu..sebabnya cuti aku dah tinggal sikit. nak simpan untuk emegency..sedihnya..! macam-macam aku masak. kononnya nak meriah la..dalam dok ghairah masak, rupa-rupanya semua jiran aku x ada hari ni..huwaaa!!siapa nak makan juadah ni semua?..isk..aku x la masak macam-macam jenis. Hari ni aku cuma masak rendang ayam tua yang liat nak mampos, rendang daging dimakan bersama lemang, sup daging untuk dimakan dengan bihun sup.so far, yang dok melantak sesangat, bibik dengan hubby aku la..hehehe..aku pun dah lauk dok depan mata..apa lagi..habis la diet aku hari ni..tak pe lah..hari raya lah katakan..huhuu..nasib baik petang tadi jiran sebelah rumah ni balik.so, apa lagi, aku tapau la semua benda tu kat diorang..selamatt..

Diari makan aku hari ni..hahaha..korang tau je la..of course semua benda yang aku masak tu..tapi still under control la..kihkihkih..

 rendang ayam tua yang liat tahap gabanzz

 sup daging..

0 comments: