BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 12, 2010

Ahad; 12/12/2010

Hari ni merupakan hari yang paaling banyak aku makan. tak tahu la kenapa aku rasa nak makan. walhal nafsu makan x de pun..x pe..esok aku puasa..hehehe..perut ni rasa ketat semacam je..sebab penuh..huhuhu..aku masak tomyam..selalunya aku pakai air limau yang diperah. tapi semalam aku terbeli sebuk lemon Knor sepeket besar.so, aku pun masak pakai serbuk tu la..
Aku rasa serbuk tu x berapa bagus la..sejak aku makan tomyam tu, tekak aku ni sakit sangat. lelangit cm bengkak sket.. aku rasa banyak citric acid ni..lain kali aku stop lah penggunaan serbuk lemon ni..huhuhu..Minum teh cina pun x berkesan tekak aku ni..selalunya kalau rasa2 nak sakit tekak aku minum teh cina, terus hilang sakit tekak aku,..tapi hari ni kira kuat jugak sakit tekak aku ni..penangan serbuk limau nipis lah ni..aduss...!

Ni menu diet aku hari ni;

Breakfast : Capati 1/2 keping + Roti telur 1/2 biji
Lunch : Nasi, 2 senduk ( paling banyak sejak aku diet), kangkung, tomyam.
Petang : Keropok Lekor 4 biji, Coklat 2 ketul
Malam : Nasi 1 senduk, Kangkung, Tomyam, telur kampung goreng.

Menu hari ni, menu paling banyak yang aku makan sejak aku diet..Esok memang confirm la aku puasa..hehehe..

0 comments: